Este sitio web utiliza cookies y otras tecnologías, propias y de terceros, para obtener información sobre tus preferencias, navegación y comportamiento en este sitio web. Esto nos permite proporcionarte distintas funcionalidades en la página web, personalizar la forma en la que se te muestra, o analizar nuestro tráfico.Puedes consultar más información sobre nuestra Política de CookiesPuedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Permitir cookies” o configurarlas o rechazar su uso clicando "Configurar cookies".
Las cookies estrictamente necesarias son aquellas de carácter técnico, que deben estar siempre activadas para que la web funcione correctamente, así como para que podamos guardar tus preferencias de ajustes de cookies.
Esta web utiliza Google Analitycs para recopilar información anónima que nos permita medir, por ejemplo, el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activando estas cookies, nos ayudarás a continuar mejorando nuestra web en base los intereses de nuestros usuarios.
Menura itzuli
Prestakuntzarako lankidetza ( 2024/10/16 - 2024/10/30 )
Ingeniaritza eta Kudeaketa: tradiziotik autogestiora izenburupean, kudeaketa eraginkor, kontziente eta autoantolatua egiteko modu alternatibo bat aurkitzera gonbidatzen zaituztegu: Ner Harreman Estilo Berria.
Gaikako 3 webinar proposatzen dizkizuegu, autogestio nerraren hiru zutabeetan oinarrituta: efizientzia, pertsonak eta bezeroa. Enpresa-erakunde bateko kide den edonork, baina, are gehiago, pertsonak zuzentzen eta kudeatzen dituztenek ongi etorriak dira jakitera zer den NER kudeaketa partekatua, autoantolaketa horizontalaren bidez, eta nola eragiten duen jardueraren eraginkortasunean/emaitzetan, pertsonen osasunean eta bilakaera integralean eta jarduera egiten den ingurune sozialean.Hau guztia, Harreman-ner Estilo Berriaren kudeaketa aurreratu hau inplementatu dizueten 120 erakunde baino gehiagoren esperientziatik kontatuta, eta bere protagonistekin (jabeak eta erakundeetako kideak), euren kasu erreala kontatu eta ner inplementatzean euren bizitza nola aldatu den galdetu ahal izango diezue.
Eraginkortasuna da edozein erakundetako aire garbia, ahalik eta gutxiena lortzeko egiten den ahalegina, Harremanetarako Estilo Berrian pertsonen zaintza eta bezeroaren ikuspegi osoa mantenduz.Diego Poloren benetako kasua izango dugu, HASITAGOren jabekidea, Donostian kokatutako 14 laguneko erakundea, komunikazio eta Marketin arloan aritzen dena, eta baita Melani Queraltena ere, INDCAR enpresaren jabekidea, karrozeria eta mikrobusak egiten adituak 1888tik.Eraginkortasun handiena izan dezaketen puntuen azterketa-prozesua ikusiko dugu; nola harreman- eta jarduera-egituraren diseinu berriari esker erakunde osoak partekatutako kultura ekonomikoa sortu den, taldeek proposatutako adierazleen jarraipena egin den eta asmo handiko helburuak ezarri diren, estrategia komertzialean esku hartuz.
Erakundeak ez dira azpiegiturak, baizik eta PERTSONAK, helburu eta helburu bera dutenak eta duintasuna ematen dien eta eboluzionarazten dien jarduera bat garatzen dutenak.Fernando Suarezek eta Fernanda Rosalesek, Boliviako Santa Cruzen arkitektura-proiektuak garatzen dituen Raizanten jabekide eta koordinatzaileak (sustapena, arkitektura, eraikuntza eta salmenta), 40 pertsonarekin batera, duela urtebete baino gutxiago sortu zenetik ner filosofiarekin abiatzen den eta izaera propioa duen ekintzailetza hau nola garatzen ari den azalduko digute.Raizanteko pertsonek egitura eta prozesuan batera diseinatua, erakunde hau erantzukizun partekatuak hartzen dituzten eta aukera profesional berri eta erronkariei aurre egiten dieten pertsonen garapen integralean oinarritzen da, egungo balio batzuei lotutako helburu komunak lortzeko.Logos-eko pertsona bat ere izango dugu. Goi-mailako sukaldeak egiten dituen erakundea da Logos, eta "denok batera, egoerak gorabehera" adibideak eta merkataritza-estrategian adostutako aldaketak koherentzia ner baten eredu bihurtu dute.
Bezeroa da erakundearen jarduerari zentzua ematen diona, eta harekiko Harreman Estilo Berrian harremana, interakzio komertzial batetik harago doa.Boliviako Santa Cruzeko Clinica Foianiniren kasua izango dugu, osasun zerbitzuak ematen dituen 500 pertsona inguruko erakundea. Pedro Escóbar Foianinik, erakunde honen jabekideak, ner estiloan gidatutako eta Foianini Klinika estiloan bihurtutako 3 urteko esperientzia kontatuko digu.Bezeroaren arreta eta gogobetetzean zentratuko gara; zerbitzu eraginkor berrietan inbertitzera daraman analisi zehatzean, "guztion bezero bat dugu klinikan, barnekoan edo kanpokoan" filosofia, salmenta eta arreta zuzeneko estrategia talde boluntario balioaniztunekin eta hori lortzeko aliantza estrategikoetan.Saio honetan, Oztaizka García, Kendu ebaketa-tresnetan espezializatutako taldeko kidea, egongo da. Bezeroarekiko harreman- eta zerbitzu-estrategiak zer bilakaera izan duen, ekoizpenean eta jardueraren plangintzan zer eragin izan duen, partekatu ahal izango du.
Alicia Gonzalez
+34 688 756 994agonzalez@nerbyk2k.com
On line modalitatea
urria 2024
16 urria 2024
23 urria 2024
30 urria 2024
Bozkatu:
Emaitzak:
0 Boto
Hitz gakoa
Prestakuntzarako lankidetza